جدول لیگ برتر

ابزار هدایت به بالای صفحه

ابزار وبلاگ

جک
 
life

 زیاده روی در خوردن گوشت مرغ عامل اصلی فروپاشی خانواده و طلاق در جوامع غربی !

سرطان زا بودن مرغ رو هم که دیگه همه میدونید …
[اخبار شبانگاهی]

 
 
 

بچه محلمون چندتا مرغ داشت. چند روزه که نمیبینمش فک کنم مرغا را فروخته زده تو کار ساخت و ساز!!!

 

 

 

قبلنا موبایل نبود چجوری بعد از خاموش کردن چراغا رخت‌خواب رو پیدا می کردن؟

 

 

پسر خالم نتیجه کنکورش اومده بعد باباش بهش می گه افرین فقط یکم مونده بود پوز اختلاس بزرگ رو بزنی.

 

 

یارو دستش شکسته بود از دکتر پرسید من بعد از باز کردن گچ میتونم ویلن بزنم؟دکتر:بله،
_چه خوب چون قبلاً نمیتونستم!!!

 

 

شنیدم داخل فریزرتان مرغ دارید !!!
بیایید شادیهایمان را قسمت کنیم.

 

 

کلاس گذاشتن جدید دخترا: من خواستگار مرغ فروش داشتم ردش کردم

 

 

شاید باورت نشه
شاید فکر کنی دارم برات کلاس میزارم
ولی ....
افطاری مرغ داشتیم !!!!

 

 

انواع عقیده در تولید :
امریکایی : هم خوب کار کنه هم با دوام باشه
انگلیسی : جنسش خوب باشی و مشتری راضی باشه
ایرانی : تا وقتی مشتری میخره سالم باشه بعد که خرید مهم نیست
چینی : فقط ایرانی بخره

 

 

یه مرد خسیس میمیره رو سنگ قبرش مینیویسن من مردم ولی مغازه بازه!!

 

 

غضنفر میرسه به یک زن حامله، نگاه میکنه به شکمش،
میگه: خانم این چیه؟ میگه: بچه ست. میگه: دوستش داری؟
میگه: آره خوب، معلومه.
میگه: پس چرا قورتش دادی؟

 

 

از جمله ی : "میخوام باهات صحبت کنم " خیلی بدم میاد....
تموم کارهای زشت و بد وغیر انسانی که از بدو تولد انجام دادم
یهههههههو میاد جلو چشام

 

فقط یه ایرانی میتونه اینو باور داشته باشه که اگه جفت راهنمای ماشین و روشن کنه، مجازه تو اتوبان دنده عقب حرکت کنه!

 

 

طرف نوشته بود که:
من یه گوگل واسه مغزم لازم دارم یه آنتی ویروس هم واسه دلم
یکی کامنت گذاشته بود:
پس یه فتوشاپ هم واسه قیافت بذار!  

 

 

توی مجلسی به همه موز میدادن به غضنفر نرسید بهش هویج دادن گفتن صداشو در نیار مال تو خونیه

 

 

بد‌ترین ضربه‌ای که دخترا میخورن خیانته اما بد‌ترین ضربه‌ای که یه پسر می‌خوره زمانی که می‌فهمه سیستمش بازی مورد علاقشو ساپورت نمی‌کنه ....

 

 

یه مرغ دارم روزی یه تخم هم نمیکنه پاشو انداخته رو پاش قیافه گرفته !

 

اگر خواستید در مسافرت به غلط کردن بیوفتید،
برای بچه های 9-10 ساله همراهتان از شماره گذاری ِ پلاک ِ ماشینها بگویید؛
که هر شهری شماره ی خاص ِ خودش را دارد و فلان.
بعد هم شاهد ِ سوالات باشید...

 

 

خُب خدا رو شكر...
تكلیف سریالهاى ماه رمضون امسالم معلوم شد
چیزه مهمى توشون نیست ...
فقط یكیش بچه اش مُرده ،یكیش هم تصادف كرده ، اون یكى هم كه داره طلاق میگیره
پس همه چى آرومه ،ما چقدر خوشبختیم.

 

 

ﺗﻮﯼ ﺟﻤﻊ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﻭ ﺭﻧﮕﯿﻦ ﻧﺸﺴﺘﯿﻢ ﭘﺴﺮ ﺑﭽﻪ ﻓﺴﻘﻠﯽ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ
ﺷﻤﺎ ﺍﻧـــﺎﺭﻭ ﭼﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﺪ؟؟؟
ﻣﻨﻢ ﮐﺎﻣﻼ ﺑﺎ ﮐﻼﺱ ﻣﯿﮕﻢ ﻣﺎ ﺩﻭﻥ ﻣﯽﮐﻨﯿﻢ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑﺪ ﺑﺎ ﮔﻠﭙﺮ ﻭ ﻧﻤﮏ
ﻣﯿﺨﻮﺭﯾﻢ ...
ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻩ ﺍﻩ ﺷﻤﺎ ﭼﻘﺪﺭ ... ﮐﺜﺎﻓﺘﯿﺪ ﻣﺎ ﺍﻧﺎﺭﻭ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﯾﻢ ﺳﯿﻔﻮﻥ ﻣﯿﮑﺸﯾﻢ ﺁﺏ
ﺑﺒﺮﺩﺵ :|

 

 

چندتا فامیل پیر داریم همیشه توی عروسی ها میومدن سیخونک میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن :
بعدی تویی,بعدی تویی...
البته دیگه اینکارو نمیکنن...
چون توی مجلسهای ختم، منم باهاشون همین کارو میکردم

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

كيميا
ساعت20:44---25 شهريور 1391
مي شه بپرسم چندسالته؟
پاسخ:16


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 26 / 5 / 1391برچسب:, :: 13:43
امیر قادری

درباره وبلاگ


ابزار رایگان وبلاگ

ثبت دامنه
نويسندگان



در اين وبلاگ
در كل اينترنت


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 220
بازدید کل : 53778
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1